Tabung Percutian...

Layan Iklan

PERTANYAAN & TEMPAHAN

Facebook :-
PM : Anna Recipe/Rohana Abdullah

No. Tel :-
012-7903245/013-6889330 (hp)


Alamat :-
Taman Puteri Wangsa, 81800 Ulu Tiram, Johor.

Cara Membuat tempahan :-
Sila buat tempahan 2 hari awal untuk tempahan yang sedikit dan 2 minggu awal untuk tempahan yang banyak.

Bayaran :-
Deposit 50% dikenakan sebelum hari penghantaran dengan mendepositkan bayaran ke akaun saya (no. akaun akan diberikan setelah membuat tempahan) dan baki seterusnya pula di hari penghantaran di buat.

*Sila SMS saya sekiranya transaksi telahpun dibuat...

Penghantaran :-
Kami juga ada menyediakan perkhidmatan penghantaran dengan harga yang amat berpatutan.

Penghantaran percuma di sekitar Tmn Puteri Wangsa, Tmn Bestari Indah, Tmn Bukit Tiram, Tmn Bukit Jaya dan pick-up point di Econsave Taman Desa Cemerlang

Sekian, untuk makluman.

Thursday, April 23, 2009

cupcakes coklat

Resepi ni memang mudah dan senang untuk disediakan... Oleh sebab anak2 nak makan kek, dan aku lak malas nak membuatnya. Bukannya ape pun, anak2 nie makan sikit je, nanti aku lak yang melantak sampai habis punya sebuku kek tu nanti. Risau aku dibuatnya, badan aku pun dah naik gebu macam kek2 aku ni.... Kali nie, aku buat 1/2 je adunan cupcakes nie... dapatlah beberapa ketul... cukup untuk sekali hadap je.. tak yah nak design2, makan macam tu je pun sodapp.. layanzzzz

No comments:

Post a Comment

Layan Iklan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...