Tabung Percutian...

Layan Iklan

PERTANYAAN & TEMPAHAN

Facebook :-
PM : Anna Recipe/Rohana Abdullah

No. Tel :-
012-7903245/013-6889330 (hp)


Alamat :-
Taman Puteri Wangsa, 81800 Ulu Tiram, Johor.

Cara Membuat tempahan :-
Sila buat tempahan 2 hari awal untuk tempahan yang sedikit dan 2 minggu awal untuk tempahan yang banyak.

Bayaran :-
Deposit 50% dikenakan sebelum hari penghantaran dengan mendepositkan bayaran ke akaun saya (no. akaun akan diberikan setelah membuat tempahan) dan baki seterusnya pula di hari penghantaran di buat.

*Sila SMS saya sekiranya transaksi telahpun dibuat...

Penghantaran :-
Kami juga ada menyediakan perkhidmatan penghantaran dengan harga yang amat berpatutan.

Penghantaran percuma di sekitar Tmn Puteri Wangsa, Tmn Bestari Indah, Tmn Bukit Tiram, Tmn Bukit Jaya dan pick-up point di Econsave Taman Desa Cemerlang

Sekian, untuk makluman.

Sunday, October 24, 2010

Apam comel..

Comelkan?... hehe... di sebabkan aku ada mood rajin, maka terhasillah apam yg cumel2 ni... hehe... Dalam duk sibuk2 aku menyiapkan tempahan cmc aku tu, aku watkan apam ni untuk pak uda aku yg nak wat tahlil kat umah dia... apam ni aku letak inti coklat... mmg yum3 kata anak2 aku ni smua... huhu... actually untuk apam ni mcm2 filing kita bleh wat... dan juga bermcm2 corak dan warna boleh dihasilkan mengikut kreativiti korang.... hehe... just google jer resepinya... aku rasa smua blog masak2 mesti dah buat apam comel ni...senang dan mudah... huhu... tp klu malas nak wat, bleh order je dgn Anna Recipe... huhu....

No comments:

Post a Comment

Layan Iklan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...